2021 m. spalio – gruodžio mėn. „Robotikos mokyklos“ komanda pravedė 3 renginius mokiniams pagal Erasmus+ projekto „Think Inside the Box! A methodological STEAM toolkit for schools“ metu sukurtą metodiką.
Renginių metu dalyviai susipažino su 3D modeliavimu „SolidWorks“ programa bei „micro:bit“ programavimu, dizaineriško mąstymo (angl. „Design Thinking“) principais ir taikymu. Po teorinio įvado mokiniai gilino žinias praktiškai bei sprendė pagrindinę renginio užduotį – sukurti trūkstamą detalę dėžutėje, kad rutuliukas, patekęs į dėžutę, praeitų visą mechanizmą ir iškristų dėžutės apačioje. Šis kūrybinis projektas, inspiruotas Goldbergo mašinos, įgyvendinamas komandoje, lavina STEAM įgūdžius ir suteikia daug puikių įspūdžių jį kuriantiems moksleiviams.
Trijų dienų trukmės renginiai vyko trijose vietose: Vilkaviškio r. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje, Vilniaus J.Basanavičiaus gimnazijoje bei Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje. Užsiėmimuose iš viso sudalyvavo 64 mokiniai iš 5-8 ir 9-12 klasių.
Šie renginiai – tai vidinio metodikos testavimo dalis. „Robotikos mokyklos“ mokytojai, vedę užsiėmimus, analizavo mokinių pasiekimus ir grįžtamąjį ryšį. Buvo numatyta keletas pakeitimų techniniame dėžutės projekte, o šie pakeitimai bus vėliau pristatyti projekto partneriams. Atnaujinta metodika bus dalijamasi su projekte nedalyvaujančių mokyklų mokytojais, o šie paskui išbandys metodiką su savo mokiniais. Taip bus įgyvendinamas metodikos išorinis testavimas ir rengiamos metodologinės gairės mokytojams.