Gegužės 20 d. parodos Comic Con Baltics Together with GameOn metu įvyko “Erasmus+” projekto “Įvadas į dirbtinį intelektą profesinėse mokyklose” (angl. “Introducing Artificial Intelligence to Vocational Schools in Europe”) sklaidos renginys “Kaip mes mokėme suomius kurti dirbtinį intelektą. Ir kaip to mokytis dar mokykloje”.
Projekto komandos nariai iš “Robotikos mokyklos” susirinkusiems pristatė projekto tikslus, etapus, partnerystę bei pasiektus rezultatus.
Buvo pristatyta parengta mokymo medžiaga, apimanti 60 kontaktinių mokymo valandų ir susidedanti iš trijų temų:
Kompiuterinė rega ir autonominis vairavimas (20 val.)
Automatinio mokymosi agentai žaidimų kūrime (20 val.)
Robotinė ranka ir kompiuterinė rega (20 val.)
Buvo išsamia supažindinta su “Robotikos mokyklos” parengtos temos “Automatinio mokymosi agentai žaidimų kūrime” turiniu apie DI mokymą su pastiprinimu pasitelkiant “Unity” programą.
Taip pat pasidalinome gegužės 9-13 d. Kaune vykusio tarptautinio AI hakatono rezultatais: papasakojome ir parodėme, kokias idėjas projekte dalyvavusios mokiniųm komandos sukūrė hakatono metu.
Sklaidos renginio dalyviai – mokytojai ir mokiniai iš bendrojo lavinimo ir profesinių mokyklų, neformaliojo ugdymo įstaigų – domėjosi dirbtinio intelekto saugumo klausimais, mokymo medžiagos pritaikymo galimybėmis, mokymo turinio testavimu.
Visą renginio dieną bei savaitgalį po jo “Robotikos mokyklos” stende visi susidomėjusieji galėjo pamatyti veikiančią roboto ranką ir savaeigius automobiliukus JetBot Nano ir išbandyti jų valdymą. Šios priemonės pasitelkiamos ir dirbtinio intelekto programavimo mokymų metu.