+37061237700 [email protected]


Dvejus metus trukęs “Erasmus+” programos projektas artėja į pabaigą. Kovo 15-16 d. Rumunijoje, Botosani mieste, dalinomės pasiektais rezultatais.


Projekte dalyvavusios mokyklos iš Lietuvos, Slovėnijos ir Rumunijos pristatė savo mokinių sukurtas istorijas ir 3D modelius bei žaidimus, susijusius su pasirinktu kultūros paveldo objektu. Savo projektams mokiniai pasirinko Padievaičio piliakalnį (Lietuva), istorinę Idrijos gyvsidabrio kasyklą (Slovėnija) ir krikštijimo indą (Rumuniją).


Susitikimo metu apžvelgėme mokinių ir mokytojų grįžtamąjį ryšį ir aptarėme metodinės medžiagos patobulinimo aspektus.
Projekto rezultatai pateikiami nacionalinėmis (tarp jų ir lietuvių) bei anglų kalba svetainėje play.gaminu.eu. Čia galite rasti visų 4 projekte vystytų temų metododinę medžiagą mokytojui ir mokiniui: kultūros paveldo, istorijų pasakojimo (angl. “Storytelling”), 3D modelių kūrimo fotogrametrijos pagalba bei 3D žaidimų kūrimo su Unreal Engine programa.


Projekto partneriai: Lietuvos archeologijos draugija, Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazija, Gimnazija Jurija Vege Idrija, STEP Institute, Predict Consulting, Colegiul Tehnic “Gheorghe Asachi”.