+37061237700 [email protected]

Įvyko projekto “The First steps in STEM, Robotics and Programming” sklaidos renginys

Jan 23, 2025 | Erasmus+, First Steps in STEM

Pirmieji žingsniai STEM, robotikoje ir programavime: Sėkmingas sklaidos renginys

2025 m. sausio 22 d. VDU Švietimo akademijoje susirinko pedagogai, technologijų entuziastai ir STEM specialistai į projekto „Pirmieji žingsniai STEM, robotikoje ir programavime“ sklaidos renginį. Renginys buvo itin sėkmingas, pristatant inovatyvius būdus, kaip STEM ugdymą integruoti į mokyklų programas. Jame dalyvavo daugiau nei 20 pedagogų iš įvairių Kauno ir kitų miestų mokyklų.  

Įtraukianti ir informatyvi programa

Renginys prasidėjo oficialiu projekto pristatymu, kurio metu dalyviai buvo supažindinti su stemtrainings.eu platforma. Ši platforma siūlo interaktyvią mokymosi aplinką, leidžiančią mokyti pagrindinių programavimo principų su „Scratch“, pateikiant nemokamą lietuvišką turinį, integruotus testus ir kursų baigimo pažymėjimus. Dalyviai entuziastingai priėmė šią iniciatyvą, įvertindami jos prieinamumą ir praktiškumą.

Virtualūs mokymosi įrankiai

Dalyviai buvo supažindinti su Virtualia elektronikos laboratorija, skirta mokyti „Arduino“ programavimą naudojant „TinkerCad“ platformą. Šis inovatyvus įrankis leidžia eksperimentuoti su elektronika be būtinybės įsigyti fizinės įrangos, todėl tai puikus sprendimas mokykloms, turinčioms ribotus biudžetus.

Žaidybiniai metodai STEM ugdyme

Vėliau dalyviai tyrinėjo „SirKwitz“, edukacinį žaidimą, skirtą mokytis programavimo mobiliuosiuose įrenginiuose ir kompiuteriuose. Ši interaktyvi sesija pademonstravo, kaip žaidybiniai metodai gali padidinti mokymosi motyvaciją ir įsitraukimą.

Dirbtinis intelektas, dronai ir gamtos mokslai

Renginio metu taip pat buvo pristatytos kitos „Robotikos mokyklos“ veiklos. Supažindinome dalyvius su projekto „Sailing Into Opportunities“ inovatyviais sprendimais: biologijos ir chemijos mokymu, pasitelkiant pačių mokskeivių sukurtus laivus- dronus. Dalyviai sužinojo apie naują metodiką, kuomet dronai renka vandens mėginius ir analizuoja parametrus naudojant jutiklius, perduodant realaus laiko duomenis į skaitmeninius žemėlapius. Šis metodas suteikia inovatyvų būdą mokiniams įsitraukti į aplinkos mokslus ir duomenų analizę.

Renginio pabaiga

Renginys baigėsi neformaliomis diskusijomis prie kavos ir užkandžių, kur dalyviai galėjo dalytis mintimis, užduoti klausimus ir aptarti galimas bendradarbiavimo galimybes.

Apibendrinimas

„Pirmieji žingsniai STEM, robotikoje ir programavime“ sklaidos renginys buvo sėkmingas: dalyviai išvyko įkvėpti naujoviškų priemonių ir metodikų, norėdami jas pritaikyti savo mokyklose. Šis renginys ne tik pristatė pažangias edukacines technologijas, bet ir sustiprino pedagogų bendruomenę, siekiančią skatinti STEM mokymą.

Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Nacionalinės agentūros požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei Nacionalinė Agentūra negali būti laikoma už juos atsakinga.