+37061237700 [email protected]

Įvyko tarptautiniai mokymai mokytojams #recreatehistory

Jan 24, 2022 | Erasmus+, ReCreate History

2022 m. sausio 18-21 d. Trakuose vyko tarptautiniai projekto „ReCreate History through 3D, Game Design and Virtual Reality“ mokymai. Juose dalyvavo 24 dalyviai iš Lietuvos, Rumunijos ir Slovėnijos. Dar du lektoriai dėl su Covid-19 susijusių aplinkybių prisijungė nuotoliniu būdu.

Pagrindinis renginio tikslas buvo apmokyti mokytojus, kad jie galėtų kartu su savo mokiniais įdiegti mokymo įrankį ReCreate History ir vėliau perduoti šias žinias kitiems vietos ir regioninių mokyklų mokytojams.

Užsiėmimo trukmė – 4 dienos (32 akademiniai vnt.). Teminiams užsiėmimams mokytojai buvo suskirstyti į 2 grupes (technologijų/IT mokytojai ir istorijos/socialinių mokslų/kalbos ir literatūros mokytojai). Taip pat vyko bendros sesijos, skirtos temų integravimui, apmąstymams ir diskusijoms apie praktinius bendrų projektų aspektus.

DARBOTVARKĖ

1 DIENA

Fasilitatorių ir dalyvių prisistatymas. Projekto, mokymo programos ir metodikos pristatymas. Asmeninių mokymosi tikslų nustatymas

1 grupė: Kultūros paveldas ir kultūros paveldo objektai: originalumas ir unikalumas. Kultūros paveldo objektą apibūdinantys kriterijai. Informacijos rinkimas. Kas yra pasakojimas ir kodėl istorijos turi tokią galią? Kaip galime tapti istorijų gaudytojais?

2 grupė: Fotogrametrijos ir pagrindinių fotoaparato nustatymų įvadas. Žaidimo dizainas – Pristatome Unreal Engine.

Dienos refleksija

2 DIENA

Praktinė dalis Kernavės archeologinės vietovės muziejuje. Kernavės piliakalnių ir rekonstruoto viduramžių miestelio (Skansen) lankymas; muziejaus ekspozicijos lankymas, diskusija.

1 grupė: Kultūros paveldas ir pasakojimai: muziejaus fondų lankymas ir edukaciniai užsiėmimai, diskusija. Visos surinktos informacijos apie objektą sisteminimas, įvertinimas ir pateikimas.

2 grupė: Skanseno namo fotografavimo praktinis seminaras. Nuotraukų įkėlimas į programinę įrangą, nustatančią nustatymus; įvadas į Meshroom ir Blender.

Dienos refleksija

3 DIENA

1 grupė. Pasidalinkime savo istorijomis. Istorijos struktūra ir pagrindiniai elementai. Pirmieji žingsniai kuriant savo istoriją. Nuo istorijos pagrindo iki žemėlapio. Parašykite savo istoriją

2 grupė: 3D modelio optimizavimas naudojant Blender. Žaidimo dizainas: Pristatome vaizdinius scenarijus ir valdiklius

Dienos refleksija

4 DIENA

1 grupė. Pasakojimo scenarijus. Istorijos lentelė

2 grupė. Žaidimų dizainas

Parengtų projektų pristatymas. Pilotavimo perspektyvos. Kas svarbu vedant šį kursą? Grįžtamojo ryšio metodai. Asmeninių mokymosi tikslų refleksija. Mokymų įvertinimas. Mobilumo deklaracijų ir Europass mobilumo dokumentų įteikimas

Renginio įvertinimas:

Šis mokymosi renginys suteikė mokytojams aiškų supratimą apie metodinės medžiagos pritaikymą klasėje. Mokytojai taip pat susipažino su vertinimo priemonėmis, kurios bus naudojamos renkant grįžtamąjį ryšį bandomajame etape. Buvo pasiektas laukiamas rezultatas – visiškas intelektinio produkto komandos ir mokytojų pasirengimas sėkmingai įgyvendinti mokymo priemonę kartu su besimokančiaisiais ir instruktuoti kitus mokytojus.

Projekto komandos narė iš Slovėnijos mokymu metu spėjo parengti Skanseno namo 3D modelį, sukurtą fotogrametrijos būdu. Jį galima peržiūrėti Sketchfab svetainėje paspaudus šią nuorodą.