+37061237700 [email protected]

Įvyko „Think Inside the Box!”projekto partnerių susitikimas

May 27, 2022 | Erasmus+, Think Inside The Box

2022 m. gegužės 25-26 d. Panevėžio STEAM centre įvyko tarptautinis projekto “Think Inside The Box! A methodological STEAM toolkit for schools” partnerių susitikimas. Jame dalyvavo projekto partneriai iš Lietuvos: Robotikos mokykla, VGTU inžinerijos licėjus, STEAM Panevėžys bei Kuressaare Nooruse Kool iš Estijos ir Colegiul Tehnic “Gheorghe Asachi iš Rumunijos. Organizacijas atstovavo 12 projekto komandos narių: koordinatoriai, intelektinio produkto kūrėjai ir mokytojai.

Tai jau paskutinis rugsėjo 30 d. pasibaigiančio projekto „gyvas“ susitikimas, todėl jo metu buvo daug dėmesio skiriama ne tik praėjusio etapo apžvalgai, bet ir paskutiniųjų projekto veiklų aptarimui ir detaliam suplanavimui.

Džiugu, kad projekto partneriai sėkmingai vykdo projekto veiklas visose trijose šalyse. Mokytojai ir mokiniai entuziastingai imasi dėžutės iššūkio, tobulina dėžutės projektus ir stebina savo sumanymais. Vien Lietuvoje “Sukurk idėją dėžutėje!” iššūkyje jau sudalyvavo daugiau nei 400 mokinių!

Susitikimo metu:

  1. Kiekvienas partneris pristatė naujienas iš savo pusės: mokytojų mokymą bei išorinį testavimą, įdomiausias patirtis bei mokytojų ir mokinių pasiekimus.
  2. Apžvelgėme mokytojų ir mokinių tyrimo duomenis, numatėme tyrimo duomenų rinkimo terminą bei duomenų analizės bei apibendrinimo ataskaitos struktūrą.
  3. Pasidalinę į darbo grupes, sudarėme būtinų ir galimų metodologijos patobulinimo aspektų sąrašą.
  4. Galutinai patvirtinome metodologinių gairių struktūrą ir reikalavimus atskiroms turinio dalims.
  5. Aptarėme projekto valdymo, biudžeto panaudojimo ir sklaidos klausimus.
  6. Susipažinome su Panevėžio STEAM centro ir RoboLabas veikla.

Paskutiniajame projekto etape bendrai rengsime metodologinių gairių turinį, tobulinsime mokymo medžiagą ir vykdysime projekto sklaidą. Net ir pasibaigus testavimo periodui, vyks dar ne vienas dėžutės iššūkis tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse.