+37061237700 [email protected]

Švietimo inovacijų parodoje Kaune – susidomėjimas „Robotikos mokyklos“ projektų rezultatais

Oct 21, 2022 | Digital Tools, Erasmus+, Introducing AI, Naujienos, ReCreate History, Think Inside The Box

Spalio 20 d. Kauno švietimo inovacijų centre, Vytauto pr. 44, įvyko paroda „Inovacijos mokykloje“, kurioje dalyvavo ir „Robotikos mokykla“. Visą parodos dieną mums skirtoje auditorijoje bendravome su mokyklų vadovais, mokytojais, kitų valstybinių ir privačių įstaigų atstovais. Buvo galima gyvai pamatyti, kaip dirba 3D spausdintuvas, CO2 lygį rodantis prietaisas bei kiti įrenginiai. Visiems užsukusiems pasakojome apie projekto „Digital Tools for Youth Work“ bei kitų „Erasmus+“ programos projektų metu sukurtais skaitmeniniais įrankiais ir mokymo priemonėmis.

Priešpiet daugiausia dėmesio skyrėme skaitmeninių įrankių, skirtų darbui su jaunimu, pristatymą ir pasidalinimą patirtimi. Buvo pristatyti šie pranešimai:

✅ 9.50-10.20  “Skaitmeniniai įrankiai dirbantiems su jaunimu”

 Akvilė Gerulskytė, VšĮ “Robotikos mokykla” projektų vadovė

✅11.00-11.30  “Tarptautinių projektų kuriamos galimybės ir vertės”

Ernesta Smalinskė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjaus direktoriaus pavaduotoja ugdymui

  • Po pranešimų buvo skirtas laikas išsamiau pristatyti skaitmeninius įrankius, sukurtus projekto „Digital Tools for Youth Work“ metu ir juos išbandyti, susipažinti ir pabendrauti prie kavos puodelio.
  • Susirinkusiems buvo mažai žinoma hakatono koncepcija, todėl buvo smagu pasidalinti projekto „Digital Tools for Youth Work“ metu vykusio hakatono įspūdžiais ir komandų sugeneruotomis idėjomis.
  • Viešnia iš VGTU licėjaus įkvepiančiai pasakojo apie projekto „Think Inside the Box!” veiklų įsiliejimą į formalujį ir neformalujį ugdymą bei dalyvavimo projektuose naudas visiems mokyklos bendruomenės nariams.

Popiet pristatėme dar du pranešimus:

✅ 14.00-14.15 “Istorijos (at)kūrimas pasitelkiant 3D technologiją”

Paulius Briedis, VšĮ “Robotikos mokykla” direktorius

  • Projektas „ReCreate History through 3D, Game Design and Virtual Reality“ skirtas integruotam istorijos, literatūros ir IT mokymui vyresnėse klasėse.
  • Dalyvius ypatingai sudomino fotogrametrijos technika, kuria būtų galima sukurti mokyklų, vietinių kultūros paveldo ir traukos vietų 3D maketus.

✅ 15.00-15.15 “Dirbtinis intelektas IT pamokoje”

Jolita Kuncienė, Kauno informacinių technologijų mokyklos profesijos mokytoja

– Praėjusiais metais mokykloje veikė dirbtinio intelekto būrelis, o Jolita buvo viena iš mokytojų vedusių užsiėmimus, tad parodoje pasidalino patirtimi kokios būrelio veiklos mokinius labiausiai įtraukė, žavėjo, išprovokavo diskusijoms. 💬💭🗯

– Mokykla buvo viena iš Erasmus+ projekto „Įvadas į dirbtinį intelektą profesinėse mokyklose Europoje“ (angl. Introducing Artificial Intelligence to Vocational Schools in Europe) partnerių ir kartu su tarptautiniais partneriais testavo mokomąją medžiagą dirbtinio intelekto tema. 👍

– Sukurta medžiaga yra prieinama visiems, tad bent jau pirmąsias temas tikrai rekomenduojame išbandyti informacinių technologijų pamokų paįvairinimui.

Džiaugiamės dideliu susidomėjimu ir tikimės naujų sėkmingų partnerysčių!