+37061237700 [email protected]

ĮVYKO TARPTAUTINIAI DIRBTINIO INTELEKTO TEMOS MOKYMAI SUOMIJOJE

Sep 21, 2021 | Erasmus+, Introducing AI

2021 m. rugsėjo 14-16 d. Suomijoje, Turku mieste, įvyko Erasmus+ programos finansuojamo projekto „Introducing Artificial Intelligence to Vocational Schools in Europe“ (liet. „Įvadas į dirbtinį intelektą profesinėse mokyklose Europoje“) darbuotojų mokymo renginys. Mokymų tikslas – supažindinti organizacijų partnerių mokytojus su parengta metodine medžiaga, kuri šiais mokslo metais bus testuojama trijose šalyse.

Mokymų programa buvo sudaryta iš trijų dalių, po vieną dieną skiriant kiekvienai iš metodinės medžiagos temų: „Robotic Arm and Computer Vision“, „Autonomous Driving with Computer Vision“ ir „Machine Learning Agents in Game Design“. Metodinę medžiagą pristatė jos kūrėjai iš trijų organizacijų: „Robotikos mokyklos“ (Lietuva), IT4Kids (Vokietija) ir MCAST (Malta). Dalyvių vertinimu, parengtos pamokos yra aukštos kokybės pamokos, puikiai ir paprastai supažindina su dirbtiniu intelektu.

Renginio programą papildė apsilankymas Turku profesiniame institute, kuris dalyviams padarė didelį įspūdį. Institutas turi daug įrangos, skirtos praktiniams užsiėmimams, siekiant kuo geriau paruošti studentus profesinei veiklai. Bendradarbiaujama su vietos įmonėmis, tobulinant mokomąją medžiagą.

Šie mokymai buvo pirmasis gyvas projekto, startavusio 2020 m. spalio mėn., komandos susitikimas.

Mokymuose dalyvavo 12 IT srities mokytojų iš organizacijų partnerių: „Robotikos mokyklos“ (projekto koordinatorius), Kauno informacinių technologijų mokyklos, IT4Kids (Vokietija), MCAST – Maltos meno, mokslo ir technologijos koledžo, Turku profesinio instituto ir Sedu profesinio centro (Suomija).

Po mokymų keturios mokyklos partnerės pilotuos parengtą metodinę medžiagą su savo mokiniais. Kai kurios mokyklos jau įtraukė Dirbtinio intelekto temas į savo įprastinę ugdymo programą, kitos mokyklos rengs atskirą papildomą kursą, į kurį kvies besidominčius moksleivius. Pilotavimo pabaiga – 2022 m. vasario mėn.

Projekto Nr. 2020-1-LT01-KA202-078015