MOKOMOJI MEDŽIAGA

 

 Čia rasite sąrašą smagių ir įtraukiančių užduočių, kurias galite atlikti patys namuose. Linkime sėkmės statant, kuriant ir atrandant naujausias technologijas!

 

Mes žinome kaip MOKYTIS,

jog būtų SMAGU

KAIP NAUDOTI SAVO IŠMANŲJĮ TELEFONĄ KAIP KOMPIUTERIO MIKROFONĄ

KAIP NAUDOTI SAVO IŠMANŲJĮ TELEFONĄ KAIP KOMPIUTERIO MIKROFONĄ

Manome, kad geros kokybės garso ir vaizdo transliacija yra šio meto oficiali apranga. Kaip anksčiau buvo svarbu parodyti pagarbą pašnekovui, skiriant laiko ir investicijų į profesionalią aprangą, taip dabar svarbu parodyti pagarbą internetiniam…

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK AKINIUS

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK AKINIUS

Šioje užduotyje mokiniai galės sumodeliuoti ir atsispausdinti 3D spausdintuvu akinių rėmelius. Skirtingai nuo įprastų akinių, 3D atspausdinti…

SOLIDWORKS VAIZDO PAMOKOS

SOLIDWORKS VAIZDO PAMOKOS

Užduotis vaikams – suprojektuoti automobilio korpusą, kuris leistų mašinai sunaudoti kiek įmanoma mažiau degalų arba pasiekti didesnį greitį su ta pačia galia. Apie konkursą ir taisyklės išsamiau: http://www.atverk.lt/mokinys/lt/konku… Apribojimai; automobilyje turi tilpti…

AUTOMATONAS

AUTOMATONAS

Žmonės žavėjosi darbo automatizavimu ir robotų kūrimu nuo pat neatmenamų laikų. Seniausi rašytiniai tekstai mini robotus…

MICROBIT VAIZDO PAMOKOS

MICROBIT VAIZDO PAMOKOS

Pamokos turinys žemiau. //Nepraleiskite mūsų pamokų gyvai Twitch: www.twitch.tv/gaminu_eu Ir Facebook: https://www.facebook.com/Robotikos.mo… //Užduokite klausimus ir diskutuokime discord: https://discord.gg/muAdcZX //www.robotikosmokykla.lt //Klausimus siųskite…

MOKYMŲ ŽEMĖLAPIS

MOKYMŲ ŽEMĖLAPIS

Siekiame, kad mokinys pas mus gautų bazines mechanikos, programavimo, elektronikos, išradimų kūrybos žinias, reikalingas kurti šiuolaikinį

MECHANINIS ŽAIBAVIMO IMITATORIUS

MECHANINIS ŽAIBAVIMO IMITATORIUS

Norint kontroliuoti prietaisus tam tikrais intervalais dažnai naudojami valdikliai. Tačiau kojaą gali kišti nemokėjimas programuoti. Tad galima…

KAIP PASIGAMINTI MINECRAFT ŽMOGELIUKĄ KEVIN I

KAIP PASIGAMINTI MINECRAFT ŽMOGELIUKĄ KEVIN I

Atidarome SolidWorks programą.   Spaudžiame „New“.   Pasirenkame „Sketch“ kortelę bei spaudžiame „Sketch“ parinktį. Tuomet pasirenkame

PAMOKĖLĖ, KAIP ĮKELTI SOLIDWORKS PROJEKTĄ Į UNITY PLATFORMĄ.

PAMOKĖLĖ, KAIP ĮKELTI SOLIDWORKS PROJEKTĄ Į UNITY PLATFORMĄ.

Šioje pamokoje išmoksite įkelti savo „SolidWorks“ projektą į Unity platformą. 1. Saugosime savo projektą „.STL“ formatu…

VIRTUALIOS REALYBĖS KŪRIMAS. PAMOKA NR. 1

VIRTUALIOS REALYBĖS KŪRIMAS. PAMOKA NR. 1

Šioje pamokoje susipažinsime, kaip „Unity“ žaidimų kūrimo platforma (daugiau apie ją čia) sukurti virtualią realybę. Virtualios…

UŽDUOTIS – GARSIAKALBIS SAVO MOBILIAJAM TELEFONUI

UŽDUOTIS – GARSIAKALBIS SAVO MOBILIAJAM TELEFONUI

Smagi užduotis per kurią kursime savo originalius garsiakalbius…

UŽDUOTIS – PASIGAMINKIME AUSINES

UŽDUOTIS – PASIGAMINKIME AUSINES

Naudodamiesi 3D spauzdintuvo pagalba gaminsime savo pačių sukurtas ausines. Nesvarbu kas ausinėms benutiktų, jas visada bus galima…

UŽDUOTIS – PASIGAMINKIME AUSINIŲ DĖKLIUKĄ

UŽDUOTIS – PASIGAMINKIME AUSINIŲ DĖKLIUKĄ

Šioje užduotyje projektuosime dėklą ausinėms, žemiau yra pateikti kriterijai į kuriuos turite atsižvelgti: Dėklas turi apsaugoti…

UŽDUOTIS – KARTONINĖS LEMPOS

UŽDUOTIS – KARTONINĖS LEMPOS

Naudojantis programėle 123D, kursime jaukų apšvietimą iš kartono…

INDUKCINIS KAITINTUVAS

INDUKCINIS KAITINTUVAS

Pasikaitinkim! „Inductor-Heater“ – indukcinis kaitintuvas – patogus metalo kaitinimo instrumentas jo neliečiant. Geriausiai jis kaitina metalus kuriuose…

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK FIGŪRĄ IR JĄ SURINK IŠ KARTONO LAKŠTŲ

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK FIGŪRĄ IR JĄ SURINK IŠ KARTONO LAKŠTŲ

Solidworks programa mokiniai sumodeliuos norimą objektą – mašiną, skulptūrą, meninę kompoziciją ar kitą norimą daiktą.  Sumodeliuotas…

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK ŠVIESTUVĄ

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK ŠVIESTUVĄ

Mokiniai gali sumodeliuoti bei atsispausdinti 3D spausdintuvu šviestuvo gaubtą bei prijungti prie jo elektrinę dalį…

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK SAGAS

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK SAGAS

Šioje užduotyje vaikai galės sumodeliuoti įvairių formų bei dizaino sagas ir poto jas atsispausdinti 3D spausdintuvu…

ATVERSTOS KNYGOS LAIKIKLIS – BETMENAS

ATVERSTOS KNYGOS LAIKIKLIS – BETMENAS

Šiandien pagalvojome apie tuos, kurie daug laiko praleidžia su knygomis ir turi tam tik vieną laisvą…

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK BATUS!

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK BATUS!

Mokiniai gali sukurti dizainą, sumodeliuoti, o poto atsispausdinti 3D spausdintuvu batus. Dėka spausdinimo technologijos bei medžiagos…

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK MUZIKOS INSTRUMENTĄ

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK MUZIKOS INSTRUMENTĄ

Schemų pagalba, vaikai gali sumodeliuoti bei atsispausdinti futuristiškai atrodančius muzikos instrumentus…

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK KALĖDINES DEKORACIJAS

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK KALĖDINES DEKORACIJAS

Vaikai gali sumodeliuoti ir atsispausdinti 3D spausdintuvu kalėdų žaisliukus bei kitas šventines dekoracijas…

UŽDUOTIS – FOTOGRAFUOJAME 3D ATSPAUSDINTAIS FOTOAPARATAIS

UŽDUOTIS – FOTOGRAFUOJAME 3D ATSPAUSDINTAIS FOTOAPARATAIS

Tai kompleksinė ir gana sudėtinga užduotis. Vaikai gali atsispausdinti 2 tipų fotoaparatus: galima sumodeliuoti…

UŽDUOTIS – PASIGAMINK 3D ATSPAUSDINTAS GARSO KOLONĖLES

UŽDUOTIS – PASIGAMINK 3D ATSPAUSDINTAS GARSO KOLONĖLES

Turėdami elektronikos bei modeliavimo žinių, vaikai gali sumodeliuoti bei 3D spausdintuvu atsispausdinti stalo garso kolonėles…

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK TELEFONO ĮDĖKLĄ

UŽDUOTIS – SUMODELIUOK IR ATSISPAUSDINK TELEFONO ĮDĖKLĄ

Turėdami modeliavimo žinių, mokiniai gali sumodeliuoti bei 3D spausdintuvu atsispausdinti unikalų telefono įdėklą. Be modeliavimo įgūdžių…

UŽDUOTIS – MODELIUOJAME IR SPAUSDINAME ŠACHMATŲ FIGŪRAS

UŽDUOTIS – MODELIUOJAME IR SPAUSDINAME ŠACHMATŲ FIGŪRAS

Šioje užduotyje mokiniai, turintys modeliavimo pradmenų gali sumodeliuoti bei atsispausdinti 3D spausdintuvu originalias šachmatų…

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK UNIKALIAS LEGO DETALES

UŽDUOTIS – ATSISPAUSDINK UNIKALIAS LEGO DETALES

Šioje užduotyje mokiniai gali sukurti dizainą bei sumodeliuoti originalias lego detales. Unikalios lego detalės taip pat…

UŽDUOTIS – PLYTŲ PROJEKTAVIMAS IR PASTATŲ STATYMAS

UŽDUOTIS – PLYTŲ PROJEKTAVIMAS IR PASTATŲ STATYMAS

Atliekant šią užduotį mokiniai gali sumodeliuoti 3D plytas. Tokios korėtos struktūros plytos pasižymi tvirtumu ir tuo…

UŽDUOTIS – KNYGOS SKIRTUKAS

UŽDUOTIS – KNYGOS SKIRTUKAS

Turėdami pradines modeliavimo žinias moksleiviai kviečiami sukurti sudėtingą ar paprastą, iškilų ar plokščią knygos skirtuką. Pirmiausia…

TRANSFORMERIS „VARLĖ-GINKLAS“. „KŪNO“ PROJEKTAVIMAS (I-A PAMOKA)

TRANSFORMERIS „VARLĖ-GINKLAS“. „KŪNO“ PROJEKTAVIMAS (I-A PAMOKA)

Transformeris „Varlė-ginklas“ gali papildyti Jūsų Didelių Transformerių Kolekciją. Figūra „Varlė-ginklas“…

VYTIS – VAIZDO ĮKĖLIMAS Į PROGRAMĄ IR TRIMATIS IŠKĖLIMAS

VYTIS – VAIZDO ĮKĖLIMAS Į PROGRAMĄ IR TRIMATIS IŠKĖLIMAS

Šioje pamokoje pasimokysime, kaip į SolidWorks programą įsikelti piešinį ar nuotrauką ir trimačio iškėlimo įrankiu pagražinti…

PRISILIETIMO JUTIKLIS – FLIP/FLOP – (ON/OFF) JUNGIKLIS

PRISILIETIMO JUTIKLIS – FLIP/FLOP – (ON/OFF) JUNGIKLIS

Visiems turbūt smalsu kaip ką nors įjungti prisilietimu? – Su dviem loginiais elementais tai padaryti nesunku! Taigi, dabar…

DRĖGME AKTYVUOJAMI ŠVIEČIANTYS POVANDENINIAI PLAUKIMO AKINIAI

DRĖGME AKTYVUOJAMI ŠVIEČIANTYS POVANDENINIAI PLAUKIMO AKINIAI

Įprastą kartą beplaukiodamas ratais dirbtine vandens parko upe, vis susidurdavau su upėje pasroviui plaukiančiais plūdurais (žmonėmis-…

LEGO ŽMOGUČIO ŠALMO GAMYBA

LEGO ŽMOGUČIO ŠALMO GAMYBA

Įsijungiame SolidWorks programą. Įkeliame failą (File > open > Lego_man2). Failą rasite čia. Pasirenkame (File …

RAKETOS GAMYBA ( I PAMOKA)

RAKETOS GAMYBA ( I PAMOKA)

Atidarome SolidWorks programą. Spaudžiame „New“ ir „Part“. Pasirenkame „Feature“ kortelę bei spaudžiame „Extruded Boss/Base“ parinktį. Pasirenkame…

SOLIDWORKS: PUODELIS

SOLIDWORKS: PUODELIS

Pasirenkame plokštumą, ant kurios braižysime. Braižome pasirinkę Front plokštumą. Pasirinkę funkciją Line, nubrėžiame puodelio dugno formą…

SOLIDWORKS: ŽVEJYBINIS LAIVAS

SOLIDWORKS: ŽVEJYBINIS LAIVAS

Atsiųskite mokomąjį modelį ir atidarykite jį su solidworks programa: https://drive.google.com/file/d/0B1sMEfEw2w1pVDJiM3RSMUhReVE/view?usp=sharing Norint sėkmingai kurti modelius ir dirbti solidworks…

MIKROFONO STIPRINTUVAS PAIMANTIS MAITINIMĄ IŠ MIKROFONO LIZDO!

MIKROFONO STIPRINTUVAS PAIMANTIS MAITINIMĄ IŠ MIKROFONO LIZDO!

Sugalvojau šią scheemą paskątintas idėjos pasidaryti labai jautrų mikrofoną kurio pagalba garsiai girdėtum net skrendantį uodą! Taigi…

SOLIDWORKS PRADMENYS 1.A. – NAMAS

SOLIDWORKS PRADMENYS 1.A. – NAMAS

Namas – tai vieta, kurioje jaučiamės saugūs ir laimingi. Jau pirmojoje 3D meno pamokoje galime susikurti…

SOLIDWORKS ESKIZO PRADMENYS 4 – PAPUOŠALAI

SOLIDWORKS ESKIZO PRADMENYS 4 – PAPUOŠALAI

Praėjus svarbiausius pradmenis, laikas būtų pasilinksminti ir susikurti sau, arba dovanojimui papuošalų, kuriuos galėsite pasigaminti patys…

SOLIDWORKS MOKYMAI III. 4.C. – RM ŽIEDAS

SOLIDWORKS MOKYMAI III. 4.C. – RM ŽIEDAS

Visos rimtos mokymo institucijos ją pabaigusiems suteikia atminimo dovana. Mes nesame išimtis, tačiau mūsų atminimo dovana…

SOLIDWORKS PAMOKOS V 1 – SURINKIMO TRENIRUOTĖ

SOLIDWORKS PAMOKOS V 1 – SURINKIMO TRENIRUOTĖ

Surinkimo brėžiniai (Assembly) yra laiptelis aukščiau 3D projektavime, kadangi toks projektavimas mums leidžia sujungti detales. Pirmas…

IŠKĖLIMAS PAGAL KREIVĘ (SWEPT BOSS/BASE)

IŠKĖLIMAS PAGAL KREIVĘ (SWEPT BOSS/BASE)

Iškėlimas pagal kreivę (Swept Boss/Base) puikiai tinka sudėtingos formos pailgiems elementams. Be abejo, pritaikymas priklauso nuo…

OSCILIATORIUS SU ŠMITO TRIGERIU TAMPA DAŽNIŲ GENERATORIUMI, VALDANČIU LED LEMPUTĘ

OSCILIATORIUS SU ŠMITO TRIGERIU TAMPA DAŽNIŲ GENERATORIUMI, VALDANČIU LED LEMPUTĘ

Šio osciliatoriaus/multivibratoriaus/mirksiuo, arba dar kitaip vadinamo, dažnių…

GĖLĖ

GĖLĖ

Trečioje pamokoje užtvirtinkime apskritimo braižymą ir  nubraižykime paprastą gėlę. Pradėkime nuo 70mm apskritimo…

BATAI

BATAI

Vienas iš svarbiausių žmonijos išradimų yra batai. Pagalvokite – mūsų protėviai niekur iš savo patogių kaimų…

OVERDEFINED SKETCH (PER DAUG SUKAUSTYTAS BRĖŽINYS)

OVERDEFINED SKETCH (PER DAUG SUKAUSTYTAS BRĖŽINYS)

Brėžinio detalėms priskirdami parametrus (atstumą, ilgį…) galime išvysti spalvą pasikeičiant į geltoną ar raudoną. Taip nutinka…

KOSMINIS LAIVAS

KOSMINIS LAIVAS

Užsiėmimo metu naudosite: Brėžinio įrankį „Sketch“ Brėžinio įrankį „Line“ Brėžinio įrankį „Mirror Entities“ Brėžinio įrankį „Sketch…

GEOMETRINIAI RYŠIAI (RELATIONS)

GEOMETRINIAI RYŠIAI (RELATIONS)

Braižant brėžinį šalia linijų yra vaizduojami maži kvadratėliai. Jie parodo kokie geometriniai ryšiai egzistuoja tarp linijų…

SAVARANKIŠKAS DARBAS NR. 1; IR MODELIŲ DALIJIMASIS INTERNETE

SAVARANKIŠKAS DARBAS NR. 1; IR MODELIŲ DALIJIMASIS INTERNETE

Išmokote naudoti pagrindinius SolidWorks programos projektavimo įrankius. Pamatėte, kad inžinerinio projektavimo įgūdžiais galite sukurti ir…

VAZA

VAZA

Archeologai keramikos žiedimą laiko, kaip bet kokios civilizacijos pradžią – iki puodų tu esi laukinis…

DRAUGYSTĖS PAKABUKAS

DRAUGYSTĖS PAKABUKAS

Prisiminti geriausius draugus dažniau gali padėti draugystės pakabukas, kurį visą pamatyti galima tik sudėjus dvi ar…

KATĖ

KATĖ

Solidworks nėra idealiausias įrankis kurti 3D meninius modelius, tačiau yra pakankamai galingas, kad galėtume išbandyti. Pabandykime…

SKLANDYTUVAS

SKLANDYTUVAS

Daugumai patinka skrydžio stebuklas ir nepakeliami, bet ore kybantys mechanizmai. Dar įstabiau, kai kyboti sugeba aparatas…

ESPRESSO PUODELIS

ESPRESSO PUODELIS

Jei mylite kavą, būtų smagu personifikuoti savo priklausomybę unikaliu vartojimo įrankiu. Taigi – espresso puodelis. Kad…

ŽMOGELIUKAS

ŽMOGELIUKAS

Antroje eskizo pamokoje susipažinsime su apskritimu ir kitais greito braižymo įrankiais. O nubraižysime

BAUHAUS PAKABUKAS

BAUHAUS PAKABUKAS

Ketvirtoje pamokoje jau praėjus visą sunkų darbą pradėkime braižyti kažką įdomesnio ir tai ką galėtume tikrai atsispausdinti su…

SOLIDWORKS DARBO APLINKA

SOLIDWORKS DARBO APLINKA

Darbo pradžia Norėdami sukurti naują dokumentą, pasirenkame „New“:  Atsivėrusiame lange pasirenkame norimą projekto tipą. SolidWorks turi…