Kwitz‘as yra mikrobotas iš „GPU Town“ sektoriaus, kuris yra labai svarbus „Dataterra“ gyventojams. Jis dirba mažame kondensatoriuje pirmame bloke. Viena iš jo dienų prasideda kaip visada: pirmiausia, trumpas susitikimas su savo bendradarbiais, po to stackų susitikimas ir tuomet jis eina vykdyti savo dienos užduočių.
Kwitz‘o laukia pirmoji užduotis: „Pristatyti nuorodas į talpyklą, 28 pagrindinis lygis“.
Užduotis įvykdyta. Tačiau robotukui išlipant iš kondensatoriaus, visą sektorių pasiglemžia energijos viršįtampis. Netrukus įsijungia avarinis maitinimo šaltinis ir Kwitz‘as supranta, kad jis yra vienintelis, kuris neįstrigo jo kondensatoriuje! Atrodo, kad visus kelius skiria trumpieji jungimai ir daugiau nėra kam jų atkurti. Taigi… Jis leidžiasi į kelionę!
Taip prasideda mūsų personažo nuotykiai. „SirKwitz“ yra mokomasis žaidimas, skirtas supažindinti žaidėjus su programavimo pasauliu. Šis pradedantiesiems pritaikytas žaidimas yra tinkamas paaugliams ir jaunimui. Jis siūlo praktinį požiūrį į bazinio programavimo mokymąsi per daugybę įdomių galvosūkių.
Kviečiame išbandyti šį žaidimą su savo mokiniais, vyresniais nei 14 m. „Robotikos mokykla“ gali nemokamai atvykti į Jūsų mokyklą ir pravesti su žaidimu susijusius užsiėmimus.
Linksmas kelias į programavimą
Žaidimų pritaikymas švietimo srityje nebėra naujiena, tačiau kalbant apie programavimą, gali atrodyti sunku pagrindines sąvokas paversti patraukliu žaidimu. „SirKwitz“ – tai pradedantiesiems pritaikytas mokomasis žaidimas, kurio tikslas – linksmai supažindinti žaidėjus su šios srities pagrindais.
„SirKwitz“ sujungia mokymąsi su maloniu žaidimu, pasižyminčia paprasta, bet intuityvia vartotojo sąsaja, naudojama roboto valdymui, kuri padės besimokantiesiems programavimo koncepcijas paversti momentiniais veiksmais. Išspręsdami 28 galvosūkius, žaidėjai susipažįsta su pagrindinėmis programavimo sąvokomis: bazine logika, ciklais, kryptimis, sekomis ir klaidų taisymu.
Žaidime pagrindinis dėmesys skiriamas pradedantiems programuotojams ugdyti esminius įgūdžius, tokius kaip problemų analizė, orientacija erdvėje, logika ir skaičiavimo mąstymas, taip pat ugdyti asmenines savybes – susikaupimą ir atkaklumą.
Išbandykite su savo mokiniais
Norite su savo mokiniais žengti pirmuosius žingsnius susipažįstant su programavimu? Parašykite mums [email protected] ir suderinsime, kada galime atvykti į Jūsų mokyklą pravesti užsiėmimų mokiniams. Susipažinimas su žaidimu gali vykti bet kurią darbo dieną pamokų laiku nuo 2024 m. rugsėjo mėn.
Norite savarankiškai išbandyti žaidimą?
„SirKwitz“ yra pasiekiamas anglų, italų, rumunų, lietuvių ir rusų kalbomis, nemokamai:
• STEAM: https://store.steampowered.com/app/2776550/SirKwitz
• „Google Play“: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.PredictEdumedia.SirKwitz
• ITCH: https://predictcsd.itch.io/sirkwitz
Žaidimo anonsą galite pažiūrėti čia.
Projekto svetainė: https://stemtrainings.eu
Informacija apie projektą
„The Robot’s Journey e-GAME – SirKwitz“ sukūrė Predict CSD Consulting, Rumunija, prisidėjus tarptautiniams ir vietiniams partneriams: ZURY asociacijai – Rumunija, Euro – Net – Italija, VšĮ Robotikos mokyklai – Lietuvai ir Vantaan Venäläinen Klubi ry – Suomija projekte „The First Steps in STEM, Robotics and Programming“, finansuojamame „Erasmus+“ programos.
Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Europos švietimo ir kultūros vykdomosios įstaigos (EACEA) požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei EACEA negali būti laikoma už juos atsakinga.
Žaidimas buvo sukurtas naudojant Unreal® Engine. Unreal® yra Epic Games, Inc. prekės ženklas arba registruotasis prekės ženklas Jungtinėse Amerikos Valstijose ir kitur.
Unreal® Engine, autoriaus teisės 1998–2024, Epic Games, Inc. Visos teisės saugomos.